E-nabava

Informacijski sustav RMP e-Nabava predstavlja informatičko rješenje za planiranje, provedbu i praćenje nabavnih procesa, koji svojom implementacijom omogućuje korisnicima jednostavno, učinkovito i transparentno upravljanje postupkom nabave i dokumentacijom nadmetanja, strukturom programa, projekata i aktivnosti, te puno lakše, jednostavnije i brže izrađivanje planova potreba i planova nabave za defini-rano razdoblje.

Vjerujemo da sustav RMP e-Nabava trenutno predstavlja najmodernije rješenje na tržištu upravo zbog njegove platformske osnove razvoja, izuzetne fleksibilnosti i lake proširivosti, što ga čini izuzetno tržišno prihvatljivim rješenjem zbog jednostavnosti implementacije i proširenja, ali i zbog njegove cijene koja je u odnosu na druga ozbiljna rješenja znatno povoljnija.

Karakteristike aplikacije:

  • Pokrivenost svih faza procesa nabave uz dodatna proširenja i module
  • Standardizacija i ubrzanje procesa provedbe svih roba i usluga kod procesa javne nabave
  • Upravljanje svm postupcima nabave i popratnom dokumentacijom nadmetanja
  • Preglednost i brz uvid u važne informacije o svim planovima nabave, nadmetanjima, ponuditeljima, ugovorima i realizaciji, od strane svih razina upravljanja
  • Povećanje učinkovitosti i preciznosti trošenja planira-nih financijskih sredstava
  • Bolje i potpunije ostvarenje strategijskih ciljeva tvrtke
  • Povećanje financijske efikasnosti i preglednosti postu-paka uz smanjenje rizika od ljudskih pogrešaka
  • Formiranje kataloga roba, radova i usluga 
  • Priprema ugovora uz praćenje realizacije okvirnih sporazuma i ugovora
  • Mogućnost izdavanja svih vrsta narudžbenica
  • Standardiziran proces održavanja kataloga roba, radova i usluga
  • Mogućnost naknadnog povezivanja na skladišno poslovanje (u slučaju potrebe za tim)
  • Personalizacija sučelja (izgled, prikazi)
  • Jednostavna i brza proširivost rješenja, meta podaci
  • Vremenska osa (arhiviranje svih promjena podataka i uvid u iste)